Frankrike - dag 3

Idag har varit en så skön dag. Har glassat vid poolen med Girlylicious H. Vi låg och pressade för kung och fosterland och it has paid of! Jag är faktiskt lite brunare. Yeey. Åkte senare till Indianaffären som jag pratat om, till en utsiktsplats och sen åt vi middag på Resturangen där vi bor.


  

  
Idag fick jag också ha mina nya sandaler, så fina så. Hihi
Handlade också en liten hårprydnad, lite bohemchic = D

 


Efter att vi ätit på pizza på restaurangen gick jag och älsket en promenad i byn. Det är så otroligt hur vackert allt blir på natten. Förrutom älskling för han är så vacker man kan bli.

 

Favoriten:

Åsikter om..
Postat av: Kim

Ja det måste vi ju ordna snart.. :D Jag bor ju i Norrköping..

2008-08-20 @ 19:15:46 URL/Bloggadress: http://lindbergkim.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin