Frankrike - Nice by night

Efter glassande vid poolen och mysig middag åkte jag och älsket ner till Nice för att äta efterrätt och få in lite av storstadsluften. How fubouls är inte nice på natten? Det är så fint, för att inte tala om sättet staden är upplyst, alla hotell, fontäner och framförallt Promenad de Anglais.
Vi gick runt i gamla stan, promenerade, tittade på en pianokonsert live och gick till Häagen Dazs egna restaurang och snaskade i oss världens största portion glass, muffin, banan, chokladsås, kaffeglass och choklad. Kalorier när det är som bäst.


  






Hade på mig min nya fina kofta från Darjeeling.




Åsikter om..
Postat av: Michaela

Guud vad kul du måste ha haft! Jag vill också;)

2008-11-10 @ 23:03:58 URL/Bloggadress: http://michaelamedor.blogg.se/
Postat av: Michaela

Svar; Nope jag har aldrig varit där, men alltid velat åka, mamma är halvfransk, Hoppas du hade det kul där<4

2008-11-11 @ 16:52:02 URL/Bloggadress: http://michaelamedor.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin