Och nu börjar livet om på nytt..

Vi missade planet hem. Jo jag vet klantigt men vi hade sån sjuk otur och jag orkar inte förklara allt nu men summan av kardemumman var att vi missade planet. Så nu har jag hamnat i Göteborg igen istället för Stockholm eftersom det var det enda flyget vi fick biljetter till. Så nu har livets trubbel och förvirrade dagar rasat över mig igen.

Fick iallfall leka med Melina. Hon har flyttat till Göteborg nu för att plugga på Chalmers. Så vi har lekt på stan idag.
Vi har handlat en kalender åt henne, kostym åt Fille, örhängen till henne (och till mig) och handlat middag som vi lagat. Spagetti och köttfärsås, mums!

Sen underhöll vi oss såklart av att springa runt och en massa kort på oss själva. Som vanligt har jag kameran i högsta hugg.

  


 


Pucko!

Åsikter om..
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack så jätte jätte mycket!

2008-08-21 @ 09:13:41 URL/Bloggadress: http://amirakrouti.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin