På väg till Frankrike

Hej sötnosar, är påväg till Frankrike nu. Kommer saknar alla men känns fortfarande skönt att komma bort. Sitter just nu på Skavsta med en och väntar på att gå ombord flyget. Har funderat över vad jag ska göra, vad mina mål i Frankrike är och har kommit fram till följande:




* Ska gå ner minst fem kilo

* Shoppa en massapassa

* Handla en present till någon

* Skriva en massa vykort

* Lära mig minst fem meningar på franska


* Bli minst två nyanser brunare (eller röd. haha)

Har hittat den perfekta flygoutfiten. Legging.. Så sjukt skönt och behagligt att ha leggings, har dessutom en tröja i samma material så just nu känns det som jag har en kolsvart mysig kroppsstrumpa. Haha
Dagens Outfit:



Svarta Leggings : Gina Tricot 99kr
Svart klänning: H & M 198kr
Beige Kofta: Gina Tricot (rea) 49kr
Brunt nitskärp: H & M (rea) 19kr
Guldiga Ballerina: H & M 98kr



Har dessutom redan gjort semesterns första shoppingfynd.
Ett par stjärnörhängen från taxfree shoppen för 29kr. Kunde inte bli bättre!




Nu gastar dom i högtalarna (aaah Panik) måste gå ombord på planet! Puss & Vi ses om några dagar!


Åsikter om..
Postat av: Anchal

Hoppas du får en trevlig resa :D



http://www.gratisgen.se/?ref=91627

2008-08-06 @ 17:18:24 URL/Bloggadress: http://anchaals.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin