Sunny Sunday.

Nu sitter jag i sängen. Min egen säng. Vet ni hur länge sen det var jag låg i min egen säng?
Jag slötittar på The Beach samtidigt som jag sitter här och myser. Jag har packat upp alla mina saker från Frankrike och har försökt få ordning på mitt rum. Vilket inte är så lätt.

Iallafall så sitter jag här och tittar på bilderna som jag tagit under helgens gång. Här kommer de utlovade bilderna =)

 
   
             
  





Nikie, Christoffer, pappa och Jag här haft söndagsmiddag idag. Sjukt god mat. Laxrullader, köttfärsbiffar med champinjoner och cevré. Fick förresten Gino till efterrätt! Jordgubbar, kiwi och banan i ugnen med ett överdrag av vitchoklad. Serveras självklart med glass. =D
LisaFisa, Högen, Olivia och Helena kom hit sen.
Sen gick vi en promenad allihopa med Lussan och Nelly. (Lisas amstaffvalp)
Att avsluta veckan med en underbar middag känns så himla mys. Jag skulle verligen kunna sammanfatta den här helgen som den ultimata helgen.

Fredag: Fest
Lördag: Vännerna
Söndag: Familjen

  

Nu kan jag starta en ny vecka utan att känna att jag missat något.

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin