SideShow

Om ni trodde att ni skulle få den där spralliga, galna, freakshow Jannie så har ni fel.
Väldigt fel.
Hon är upptagen med råttorna och gud vet vad.

Jag däremot har all tid i världen för att blogga tydligen. wieee!!!

För er som har följt med så är jag SideShowBob!

Och nu har jag tagit över bloggen...
(moahahaha)
Tills Jannie har borstat klart tänderna i alla fall.

För dem som inte visste det är jag Jannies oäkta syster.
Även känd som hon den där blonda som är med på alla bilder i den här bloggen.

Vet ni hur mycket jag har tyckt illa om alla ni som läser Jannies blogg och skriver alla jävla kommentarer?
Massor kan jag säga.
Ni har tagit min syster ifrån mig och jag vädjar till er:
Om ni nu absolut ska göra det så kan ni väl lägga till ett ps. i kommetaren om att hon borde ta sig tid att vara mer med sin syster.
Då skulle jag älska er istället och det vill ni väl? 
Tack!

Jag jobbar med barn. Det är extremt underhållande.
Häromdagen satt vi i klassrummet och skulle lära barnen hur våra sedlar ser ut i sverige.
På en sedel finns Karl den elfte får barnen veta. På en annan finns en gubbe som barnen ska få gissa vem det är. Han heter också Karl säger jag. Och titta, det är massa blommor på sedeln.. Vem kan det då vara? (Carl von Linné) Då räcker Klara upp handen "Jag vet! Det är Karl den Blommonde!"
Hahaha sötnos

Andra kommentarer från skolan:

Fröken: "
Nej Max, jag orkar inte leka mer nu, jag blir så trött"
Max: "Det gör inget. Du kan stå stilla. Jag vill ändå bara leka med din kropp"

Fröken 1: "
Jag tar med mig grupp 1 och 6 och stöper ljus. Så jag tar 12 barn"
Fröken 2: "
Hur många av barnen har gruppsex?"

Jag kommer för ovanlighetens skull osminkad till jobbet..
"Men fröken vad konstig du ser ut, du ser ut som en döding!"
"Vad trött du ser ut"
"Varför syns inte dina ögon fröken?"


Nu hälsar Jannie att jag får vara klar snart. Visst.  Jag har ändå en kundvagn som står och väntar på mig.


Åsikter om..
Postat av: DENISE

Älskar snöflingorna som mötte mig när jag klickade in här:P

2008-12-02 @ 23:17:07 URL/Bloggadress: http://ribqa.blogg.se/
Postat av: cynthia <3

hej ville bara säga va gullig bild och om du hittar en till så är jag här och väntar.

<3333

2008-12-02 @ 23:25:06
Postat av: Albin

sv. Jo det kan ju vara så. Men Grymtsnygga. Jorrå det är bara bra för mej .. För dig då Jennie ? :)

2008-12-02 @ 23:30:23 URL/Bloggadress: http://siigutarious.blogg.se/
Postat av: Natalie ss Rantanen.

- Varsegod :D

TACK ;D vad glad jag blir.

2008-12-03 @ 00:06:59 URL/Bloggadress: http://nataliessrantanen.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

kikar bara in och önskar en bra kväll

2008-12-03 @ 18:32:28 URL/Bloggadress: http://enlitentax.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin