Den mystiska väskan!

Den mystiska väskan är inte så mystisk längre. Har tagit reda på vart den kommer ifrån

  <--- Frågade om väskan som Serena har på den här bilden.



Har nu fått i min vetenskap att det är en Gucci Indie till ett värde av 30000kr
Känn på den i plånboken. ouch.

En annan fantastisk skapelse är Burberrys Warrior bag... (bilderna nedanför)
Mmmm Godis (vattnas lite som det gjorde för Fendi Spy två år sedan)

 

Trots den noppriga tröjan så är Serena söt som alltid. Kul ser hon ut att ha. (skulle jag också ha om jag hade den garderoben)
Och Skorna ligger på "to die for listan" (har märkt att det varit mycket to die for så jag komma undan med en lista)
Ankelbootsen följer oss tätt i hälsarna.

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin