Sjuka människor!

Mest jag. Jag är sjuk. Mina halsmandlar är sjuuuuka! För att prova på denna fantastiska sjukdom gör följande:

* Ta två frysta köttbullar
* Ta en pinne
* Peta i halsen så det blir riktigt irriterat
* Tryck länge länge hårt i halsen så det gör riktigt ont
* Stoppa in köttbullarna i munnen, och skjut de så långt bart som möjligt.
* Fastnar dom längst bak, gör dig gråtfärdig och blockerar luftvägarna så är du där!

 

Ber om ursäkt.. förstår att det är lite äckligt haha.



Vårdcentraaaalen. Tur att jag har datorn med mig.


Sjuk tjej men glad ändå!


Har ni några tips, underhållning när man är sjuk?

Åsikter om..
Postat av: Maria

haha., vilken bild :) jo det e ok, är på jobbet o så :P

2008-07-23 @ 11:09:57 URL/Bloggadress: http://mariapettersson.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin