Kvällens gästbloggare - Olivia

Hej, Olivia heter jag. Jag ska berätta om Kattkvinnan.

 Ni har ju säkert redan läst inlägget om Mörby "psyko" centrum och hunden i barnvagnen och här kommer uppföljaren om Livet i Mörby Centrum.


Kattkvinnan:

Kattkvinna har en magisk katt, och magiska öl i sin väska som vi ofta får hjälpa att stänga. Hon går också runt med en barnvagn (en stor fet 60tals barnvagn) som är tom. Hon brukar stå och vagga den och låtsas att katten är där, men vi har kollat. Den är e-m-p-t-y.

En dag när jag stod på jobbet kom hon fram till mig och berättade om katten.
Hon började med: Min katt skulle gilla dig, den är stygg och gillar blondiner.
Han körde traktor i förrgår men nu ska jag  berätta det underligaste, igår satt han när jag kom hem och zappade på tv:n. Jag ville titta på rapport men minsann han skulle titta på en sån här dokusåpa och ville inte byta kanal.
Han satt i soffan och drack kaffe.

Jag: öööh? oj då.. (vad svarar man liksom?)

Kattkvinnan: Jaa jag vet inte hur han fick tag i fjärrkontrollen men han satt med den i högsta hugg och vägrade släppa taget. När jag skulle sova ville han inte sänka heller.

Sen gick kattkvinnan vidare och stod och vaggade vagnen och schyssade. Om hon nu har en katt på riktigt beklagar vi sorgen.

Som sagt.

Galningar!


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin