Trött Tjej är sällan bra bloggare.

Jag är väldigt trött just nu, jag ber om ursäkt för det.
Är så himla glad att ni tittar in ändå så jag antar att jag är skyldig er lite uppdatering.

Jag har varit sjuk en här veckan.
Snorig som fan, halsmandlarna är köttbullar (om ni vill spana in dom kolla in July) och hostar hysteriskt. Inte roligt.

Men jag har iallafall gjort lite kul. Jag har träffat Anna idag. Hon har anställt mig för en fest som jag ska sjunga på, hon blev tillochme så imponerad av mig att hon har ringt dit någon musikproducent. Jag mår inte så bra av det. Vrak typ.

Har också blivit erbjuden nytt jobb, har lite ångest över det också. Är väldigt fundersam och vet inte riktig hur jag ska break it to my boss. Han lär inte bli så glad. Och jag är bäst på att känna mig dum och få dåligt samvete.. Illa.



Har klippt mig idag!

Nu är det en förskräcklig bild, men bäst på före och efter iallafall.



Do you like it?

Förlåt gullar men nu orkar jag inte vara upp längre,
lovar att bli bättre på uppdateringar och imorgon ska jag svara på alla kommentarer!


Åsikter om..
Postat av: Jenny

hehe förstår jag! Riktigt jäkla snyggt hörrö :D

Krya på dig!!

2008-11-21 @ 19:17:07 URL/Bloggadress: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh vad snyggt det blev! :)



sv: ja jag förstår det!

2008-11-22 @ 01:03:20 URL/Bloggadress: http://piffad.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin