Vad tycker ni?

Från Anonym:

Mellan alla ytliga inlägg om materiella saker du (inte?) behöver, alla inlägg om känslor du inte kan gå in i detalj på och det fejkade inlägget om lappen du inte hängde upp i porten på riktigt så kan du väl skriva ett och annat politiskt inlägg, skulle exempelvis vara kul att veta hur din inställning till piratkopiering av musik ar? Eller va du tycker om USAs nya president? Det kan ju omöjligt ha undgått dig och måste nånstans ha tagit plats i din vardag också? btw jag skulle ha valt ordning och reda. ps. Cillas gästinlagg var riktigt underhållande, gillade ärligheten ds.



Jannie Svarar:

Vad jag behöver och inte vet jag inte riktigt om jag tycker att du ska ha en åsikt om. Jag sliter måndag till fredag och jobbar extra på helger och tycker inte att jag ska behöva skämmas för att jag vill unna mig kläder eller diverse. Jag antar att du handlar också?

Min blogg är och kommer förbli ett sätt för mig att underhålla och ett sätt för mig att uttrycka mig. Jag skriver inte något inlägg om Obama eller piratkopiering eftersom jag tycker att de finns andra som lagt ner mer tankar och åsikter angående de ämnen bättre än vad jag kommer att kunna göra. Läser hellre deras inlägg då.

Sen när det gäller känslor jag inte kan gå in i detalj på.. Jag tycker jag beskriver ganska detaljera hur jag reagerar på diverse, men att jag inte berättar allt som hänt i  mina inlägg är helt enkelt för att jag har lite respekt och inte har någon lust eller anledning att hänga ut mina vänner.
Men om du nu snällt hade frågat hade jag kunnat berätta lite mer.

MEN
Jag tycker Usa:s nya president är grym och är lyrisk över att han är mörkhyad, tycker det är så stort. Han verkar vara en man med hjärtat på plats och kan förhoppningsvis styra landet i en mycket positiv riktning.
Piratkopiering är inte positivt då folk lägger ner stora belopp för att tillverka filmer, musik och diverse. Jag tycker dock att de tjänar så pass stora pengar att det inte direkt är en katastrof.

Min Blogg är och förblir något som man antingen tycker om eller inte, precis som med allt annat.
Jag tänker inte skriva för någon annans skull och jag tror faktiskt att det är just de som läser mina inlägg uppskattar. Att jag är jag och att jag är ärlig.
 Om det inte passar så får ni gärna lägga önskemål om vad ni vill läsa om, eller läsa någon annans blogg.
Trist att det inte passar, men uppsatsen var fin.

Nu tänker jag sova.

Åsikter om..
Postat av: Åsa

Brukar du köpa Cd-skivor?

När köpte du en CD-skiva senast och vad var det för skiva?



Ha en bra dag!

2008-11-14 @ 08:34:16 URL/Bloggadress: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Michaela

Vad bra du svarade, ta inte åt dig, din blogg är jättebra som den är. ;)

2008-11-14 @ 15:14:54 URL/Bloggadress: http://michaelamedor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att film och skivbolagen "ändå tjänar så pass stora pengar" är en lögn. Allt fler personer blir av med jobben och skivbolagen har inte råd att signa några nya artister och inte heller göra de skivor som man vill. Siffrorna blir bara värre och värre och skivaffärerna går i konkurs en efter en.

2008-11-27 @ 13:13:58


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin