5 okt


Har haft en så underbar dag!
Vaknade sent efter att ha legat och kollat på dawn och the dead till två. Jag har typ en thing för zombiefilmer.
Läste förresten ut snabba cash i morse. Den var grym men jag tyckte slutet var så abrubt. Vad hände sen?


 

 



Har blivit väldigt fundersam sen jag läste boken.
Man hade ju sina fördomar innan men nu kommer jag verkligen gå runt och tro att alla juggar är kriminella, alla baltiska tjejer är horor och att varenda kille med backslick knarkar dagarna i ända. Inte för att det var något nytt.
 Varenda käft knarkar i princip på stureplan (utom jag!) Skulle kunna dra en hel skock av namn men det tänker jag inte göra. Men jag säger så här.. praktiskt taget varenda lirare från östra real.
Titta killarna i ögonen nästa gång ni ska prata med dom.


 

Btw. Höll på men en kille ett tag förrut. Vi messade lite fram och tillbaka, flörtade, well you know. Blev bjuden på fest till honom och hans kompisar, sjukt taggad och glad för jag var faktiskt lite intresserad. Sjukt fina bruna ögon. Kommer dit och alla börjar festa och efter en timme har killen "försvunnit". Jag ville inte springa runt och gasta om vart han tog vägen men jag frågade iallafall för jag blev grymt irriterad. Bjuder mig på fest för att "han så gärna ville träffa mig" så försvinner idioten. Hans kompis sa att han skulle "gå till en kompis som bor nära och hämta något". Kommer iallafall tillbaka efter en timme.. resultat?

ganska väck. Pucko. Ingen dissar mig för att gå och knarka så jag honom en liten fan va du är sorglig puss på kinden och gick.


Festade vidare med hans kompisar till fyra på morgonen och lagade chicken nuggets.


Jannie - Knark 1-0


Nu har jag precis tagit en dusch. Skönt att få bort allt salt och all sand.

But dont you love it?


Åsikter om..
Postat av: Anonym

Har jag missat något?

2008-10-13 @ 08:33:01


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin