Att kröka eller att inte kröka, det är frågan.

Okej jag framstår typ som en riktig alkisbrud när man tittar igenom mitt liv lite. Alla bilder är i princip, fest eller alkohol. Men det är verkligen inte sant, jag är en väldigt sund drickare.
Jag dricker aldrig förrutom när jag går ut och aldrig för mycket.
Jag är glad och full, det är väll alla men jag kör aldrig på "däcka och bli utslängd" grej.

Big no no.



Så ikväll firar jag två dagars festande med en lugn kväll.
Jag är på väg till Göteborg och till min älskade pojkvän.




Men iallafall. Nu kommer bilderna från igår =D

Jag har ju en image att leva upp till.

Någon måste ju ligga på topp.












Ciao!

Åsikter om..
Postat av: Ida Björck

svar: hihi :)

2008-10-31 @ 19:14:11 URL/Bloggadress: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: vallin

"Jag dricker aldrig förrutom när jag går ut och aldrig för mycket"



skrev inte du precis ett utlägg om hur du spydde så jävla mycket?



2008-11-04 @ 12:43:58


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin