Jag är så jävla glad!

Jag vet inte om jag berättade det men jag var på öppet hus igår på ett typ "spa/daycenter" i Djursholm igår och sålde mina armband.
Min trogna kompanjon Helena var självklart vid min sida och hjälpte mig och måste säga att allt gick över förväntan!

Jag sålde för 1200kr! Var så himla glad, fick en massa komplimanger och alla ville pyssla och leka.
Hade med mig mina nya fina färger på mockabanden också så det gjorde verkligen succé.

Är så himla glad!

Tack Helena och Mamma för att ni finns där och stötter mig genom allt.
Love you guys!


Tomteverkstaden


För att beställa ett armband gå in på Min webbshop!

Åsikter om..
Postat av: bitte

va kul

2008-10-17 @ 12:55:17 URL/Bloggadress: http://blondiesliv.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin