Ljusparty forts.

Ja nu vet jag vad det är!

En konsult från PartyLite kommer hem till dig, i dett här fallet hem till Kaiza och har en genomgång av lite ljus, visar upp lite olika saker och vice versa. Så det blir som en snabbgenomgång av deras produkter, du har möjlighet att titta på sakerna, lukta på deras 48 olika doftljus och beställa.

Måste säga att de har faktiskt hur mycket fina saker som helst. Var väldigt imponerad!

Efter att alla fått titta, klämma och känna åt vi pastasallad och spelade Disney TP. Hur kul som helst!

  
  


Nu ska jag nog Sova!


Åsikter om..
Postat av: Alexandra

svar: yes I was mam ;)

2008-10-27 @ 00:29:47 URL/Bloggadress: http://kissies.se
Postat av: Alexandra

svar: haha kvinna vad har du för syn på mig, en sko i huvudet?! xD Haha nej trevligare än så är jag - faktiskt ;)



Jodå visst hade jag det! Väldigt mycket folk bara, men helg efter löning så vad ska man förvänta sig ;) Själv då? :)

2008-10-27 @ 00:39:31 URL/Bloggadress: http://kissies.se


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin