Lördagkväll och chihuahuor

Pysselkväll med paj, pärlor och Irish Coffe.

Har haft världens skönaste, mest avslappnande och härliga lördagkväll.
HAr myst med min älskade mamma, min älskade syster, varit med älskade mormor och morfar, min älskade moster, mina älskade katter, min älskade mage och så vidare. Har varit på en chihuahuauppfödning (haha älskar hur det stavas. Chi-hua-hua) Hua mig! Så många dom var. Tittade på små valpar. Chuck är fan större! Grr. Förresten så kan jag meddela att min självmordsbenägna akrobathamster tog ett vrål skutt ner från min säng och rymde runt i lägenheten. (Jag glömde bort att jag släppt ut honom. JA fy skäms) Vi hittade honom iallafall. Han tittade lite på mig: AHHA! Din glädjedödare, när jag stod och tittade på honom i gästrummet. Men iallafall. (Det här spårade kände jag) Så var dom sööta. Tittatittatitta

  
  






Ja det var allt för idag då.
Såg stjärnor på is förresten. Eller snarare stjärtar på isen. Det var inte en höjdare. Inte ens livin la vida loca kunde göra det roligare.

Jaha. det var allt igen då.

Åsikter om..
Postat av: Helen

Åh vilka fina hundar :)

2008-10-20 @ 10:18:15 URL/Bloggadress: http://ohromeo.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin