Modell för en dag.

Vissa söndagar är bara sådär extra bra. En riktigt rolig och bra söndag. Så det känns som att hela veckan inte var så pass meninslös som den egentligen var eftersom söndagen var bra. Vi har lekt modeller idag. För Mary Kay.
För alla ni som inte vet vad det är tralla in på www.marykay.se. Det är förjävligt schyssta gräjer kan jag säga.

Vår Mary Kay kunsult Kaiza ska vara med i en make-uptävling där hon ska skicka in före- och efterbilder så såklart ställde jag, Lisa och Helena upp. Behöver jag säga att vi var jävligt fula innan och jäkligt snygga efter?

Här kommer lite bilder.

Före:






(Björn Borg ringde, han vill ha tillbaka sin frilla)



     
        
                        

Efter:


  



  


Åsikter om..
Postat av: SensationalDesign

Tack för att du är med och tävlar =) Jag förstår dig, väldigt jobbig att vänta! Så var det själv med mig innan jag lärde mig webdesign hihi. Jag går efter motivering, inte utlottning ;) Good luck, imorgon får du reda på om du vunnit!

2008-10-19 @ 21:37:02 URL/Bloggadress: http://sensationaldesign.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin