Nu är jag gladare!

Nu fick jag ett sms av mina favoriter Darwin & Mille.

Dom kommer när minst anar det. Vi ska kolla på film, det är tydligt dresscode naket och det serveras Pizza.
När jag tänkte på pizza blev mitt hjärta helt igen.



Darwin - Tja läget idag då? Vad ska ni göra ikväll, kom och lek med mig och Mille! :D
Jannie - Det låter spännande, vad hade ni tänkt er?
D -  Vila från alkohol, kanske kolla på någon film och känna lugnet :D
J - Tycker vi kör pizza klockan åtta?
D - Prima, har precis käkat middag men vi har pizzeria nära. Vem är du med?
J - Helena Hay, kolla finest. Eller skit i det,ni kommer ändå inte få ligga.
D - Haha du är sjuk. Ring när ni närmar er.
J- Btw, vad är det för dresscode?
D - Mjukisbyxor. Jag sätter dig + 1 på listan.
J- Fixar ni vipen då?
D - Ni ser oss, vi har bordet bredvid blondinbella.
J - Fan va najs, hon är min idol. Ringer när vi är där.



Åsikter om..
Postat av: Louise

Det såg verkligen mysigt ut!

Vad gjorde ni då?



Jodå, min söndag var bra, hur är din dag idag då?



Puss söt!

2008-10-27 @ 18:46:10 URL/Bloggadress: http://lowice.blogg.se/
Postat av: emelie

vad kul att du vill vara med :D

skriv i din blogg att du är med o tävlar + min bloggadress hade toppen & lycka till kram

2008-10-27 @ 18:52:19 URL/Bloggadress: http://stylebyemelie.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin