Rosa Bandet

Stöd min insamling på Rosa Bandet 



Var med mig och kämpa!


Åsikter om..
Postat av: Söderlund

Som de flesta av er förmodligen vet vid det här laget så utsågs tidigare under kvällen Kenzas blogg till "Årets blogg 2008" via blog awards som hölls ikväll i samarbetet med Ebba Von Sydow och Veckorevyn. Någonting som sågas i Söderlunds blogg till fullo. Enligt honom så finns det bara en vinnare, och det är självaste Bella @ Blondinbella. Hur tycker och tänker du i frågan? (Tredje inlägget uppifrån) Jag skulle väldigt gärna vilja få ta del av just dina tankar i ämnet. Var det rätt att Kenza vann? Kanske har du också Bella som favorit, eller har du någon annan blogg som du skulle velat se som vinnare? Nu har du chansen att dela med dig av just dina tankar i en av de absolut störst växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand och varmt välkommen



Vill tillsist bara få fram att jag hoppas att du inte tar detta som någon reklam och är det så att du gör det så får jag be så mycket om ursäkt, men det är bara så att man helt enkelt är väldigt intresserad av att höra andra bloggares tankar och tycken. Hoppas du förstår och antar utmaningen att diskutera med alla andra i Söderlunds blogg.



Tack!

2008-10-17 @ 13:26:00 URL/Bloggadress: http://www.robinsoderlund.se
Postat av: Söderlund

Ja det är hon minst sagt. Hon har verkligen kommit någon vart och ännu längre om man tänker på att hon endast är 17 år idag.



Jag mår bara bra jag. Helt okej och synd att klaga. Själv då, en fredagsförmiddag som denna? :) hehe.

2008-10-17 @ 13:32:06 URL/Bloggadress: http://www.robinsoderlund.se
Postat av: Söderlund

Segt! Krya på dig!



Naej jag gör inget speciellt.

Söker tidsfördriv, hehe :)

2008-10-17 @ 14:26:46 URL/Bloggadress: http://www.robinsoderlund.se


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin