Härliga Helgen..

Idag slutade min helg. Det är måndag visst men jag väljer att sluta min helg idag. Jag tog nämligen ledigt från jobbet för att ligga och mysa i min säng, fixa lite, jobba med eventet och åka in till stan lite =D Lämnade in mina kappor för att fixas till lite. Hittade också två underbara klänningar på Götgatan 42. Love it. Underbar liten butik. Kommer skriva lite om den imorgon.

Men iallafall sammanfattar jag min helg i bilder:

 
 
 

 



Jag har alltså ridigt, umgåtts med mormor och morfar, kollat på Casanova med Mamma och familjen och jobbat på sturebadet. Hade en mysigt badtradition med en underbar grupp som hade en möhippa. De fick lägga ansiksmasker och mysa, och jag hann med en liten solning efter jobbet. Helena kom till jobbet också, så vi passade på att lägga masker på varandra också, scruba, basta och ha lite spasession. Hade även tjejerna här i fredags, vi tittade på film och Maria var här och slingade håret på mig.  =D








Åsikter om..
Postat av: Anonym

Jag tänkte bara kolla med dig vad du använder för slingning!? färgar du också? Väldigt fin färg på håret iaf!

2008-09-02 @ 16:36:02


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin