Höstens måsten

Ooh lala. Vintern kommer krypande, de svalkande vädret verkar ha hoppats över i rasande tempo, känns som det gick från shorts till full mundering. Men nu när mörkret kommer smygande är det här de sakerna som jag verkligen inte klara mig utan.

1. Oversize koftan.
Måste kunna mysa in mig i en praktiskt, mysig och skön oversizekofta. 
Måste ha till alla mina höstmåsten.


2. MoccaLatte från EspressoHouse.
Denna flytande synd värmer mig inombords. Tillsammans med min oversize kofta såklart.


3. Gossip Girl.
Moccalatte, oversize, mysa ner sig i soffan med GG och drömma sig bort.. Come on.. Inte kan du slå det?


4. Dessa Skor från Fornarina. Mmm.



5. Hatt och handskar.
Jag har införskaffat mig världens största hatt från H & M för 98kr.
Och fine alla tittar med underliga blickar på mig när jag kommer med vindskyddet på skallen men då drar jag bara ner hatten ännu mer så är jag helt anonym.

Whats your thrill?


Åsikter om..
Postat av: ATTLIGGA

haha, nej det gör jag verkligen inte. Har du fått det intrycket?`

2008-09-17 @ 12:08:49 URL/Bloggadress: http://attligga.blogg.se/
Postat av: Lupum

hanskar e d så kallt ute?

2008-09-17 @ 12:26:34 URL/Bloggadress: http://lupum.blogg.se/
Postat av: Helena & Kimpa

men hur ska vi kunna njuta av allt det där tillsammans om du är nere i gbg???

Miss you!!

2008-09-17 @ 17:52:22


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin