Jag har inte så tråkigt liv..

som det verkar. Det är faktiskt ganska spännande. Till och med så spännande att jag är så trött jämt efter allt att jag inte har lust eller tid att blogga. Det är ju sorgligt men sant. Eller kanske inte är så sorgligt. Men tanke på att bloggare egentligen får prestationsångest för att deras liv måste vara kul. För annars har man inget att skriva om. Är inte det lite komiskt?
Bloggare framstår som de har så fantastiskt mycket för sig men hur mycket meningslös tid spenderar de framför datorn? Egentligen kan de ju inte ha så mycket liv eftersom man spenderar så mycket tid på att "göra sig ett" via internet? Eller? Jag måste ju vara en av dom och mycket energi går åt bloggen men samtidigt tycker jag det är så mysigt att läsa om vad jag själv gjort. Man glömmer bort så mycket när tiden går.


Jag har iallafall under senaste veckorna gjort följande:

* Ätit middag hos Mormor och morfar
* Varit i göteborg
* Firat Olivias födelsedag
* Hängt på Helenas land
* Varit ute en hel del
* Varit på Vipkväll hos Fornarina
* Handlat
* Skaffat en hamster


Ni får se bilder imorgon. På riktigt den här gången.

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin