På stan med Jan

Jag har fått så mycket gjort dem här dagarna men det känns ändå som man har allting kvar. Igår hade jag iallafall en ledig underbar måndag som jag spenderade mest i sängen, tills Helena och jag åkte till Stan. Vi gick runt på Söder och besökte favoriten Götgatan 42. Världens underbaraste affär med en kombi av French Connection, Day (Birger by Mikkelsen) Hunky Dory m.m. Hittade två helt underbara klänningar som jag vill ha!

 

Sen fyllde vi på med energi på Tillys, cafét bredvid.



 

Sen sprang vi vidare till Gina Tricot, hittade en fin kavaj och höstens MYSIGASTE myströja

 

Kavaj: 249kr

 

Mystjockis: 398kr


Sen såklart dagens outfit:


 

Skinnjacka Från Läderlappen 1799kr
Vit volangskjorta från Mormors garderob, ursprunglingen från Lindex.
Skärp från Mormors Garderob =D
Väska från Frankrike
Jeans från Indiska 149kr
Svarta lackpumps från Zara, 599kr

Min mormor är så grym, hos sparar på allt. När man är hos henne kan man alltid fynda!
Gratis Second Hand Shopping i mormors garderob!


Åk hem till mormor eller farmor och mys i garderoben.
En kombination att få umgås, ha roligt och få med sig både en påse och hjärtat fullt av kärlek.


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin