Preppy Girl

Jag rasar över faktorn att man inte får strutta omkring hur man vill. Självklart får man se ut hur man vill men people ladys and gents.
Har så mycket åsikter om allt.
 Inte för att jag orkar bry mig men jag är dock kinkig med väder. Jag älskar att strutta omkring så här (se bild) men det går nästan aldrig då vi har två stycken olika väder i sverige - varmt eller kallt.
 Är det varmt är det för varmt att ha kjol, stövlar, kofta m.m men är det kallt är det för kallt för att ha kjol, stövlar, kofta.
Nej nej då måste man ha jacka och halsduk och stumpor och byxor och mössa och visst.. vintern är mysig.
Men ack så barbarisk, ska jag vara snygg vill jag vara det hela tiden.
Och det är svårt att kobinera täckjacka med fashion.
Jag får begrava mitt kalla jag under ett täcke i paljetter och tyll och låtsas att jag blivit bortrövad av en modehäxa med en elak drake.



 
  

Source: TenGossip


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin