Saturday night fever

Bowling!



Lördag var typ årets spontana dag.

Älsklingen kom till Stockholm och överraskade mig. Loveyouloveyouloveyou.
Jag jobbade hela lördagen på Sturebadet, åkte och köpte Sushi och käkade med packet (Helena, Olivia, Pappa, Filip)
åkte in till Ballbreaker vid fridhemsplan, discobowlade, drack och åkte sen till cafét.
Det var helt spontan och ingen hade planer på utgång, men Olivia bytte jacka och T-shirt med Lisa, Helena satte på sig en tunika som vi hittade i bilen, jag hittade ett par klackskor och sen var vi

fit for fight.


Började lagom med tre shots och två drinkar, alltid lagom. Kvällen slutade med att jag ramlade in i toalettsitsen hemma, hade ner handdukarna i toaletten och somnade bredvid en nykter, smått road pojkvän.




  

   






Wiie!

Åsikter om..
Postat av: ATTLIGGA

Jag gillar blondiner. Tråkigt att du har Filip :(

2008-09-17 @ 23:05:53 URL/Bloggadress: http://attligga.blogg.se/
Postat av: Lupum

haha verkligen porr;)

2008-09-18 @ 10:04:53 URL/Bloggadress: http://lupum.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin