Vinterns biggest nonos.

Jag skrev ju om mina mysiga höstmåsten men jag kom på att jag har några fantastiskt nonos.
Stora "Vadhändedär?"

1. Canada Goose
Gåsvästar är ett big no no. Gåsjackor funkar. I minus gottfolk!
(Få inte för er något annat)
"Nej men det var så kallt i morse ( i september) är inte ok.

2. Shorts över strumpbyxor.
Kaaawhaat? Fast vita strumbyxor under short är fan värre. Herregud va spegeln måste varit ledsen.
Måste dock säga att ibland kan det vara snyggt. YTTERS få fall.

3. Bita på naglarna.
Jag tycker det är så

jävla vidrigt.


Inget kan beskriva hur vidrigt det är.
Speciellt på stan. Bakterier. Uuh. Ska man bita på naglarna kan man väll låsa in sig i badrummet, använda desifektionsmedel och sen gnaga. Huh!




4. Attityder.
Fan va tråkigt det är med folk som har för mycket eller ingen attityd alls.
 Allt annat är ju så jävla tråkigt på vinterhalvåret, så ni kan väll för fan gaska upp er?

 

5. Killar som Diggar att dom knullar runt. 
So last year. Stureplansprofilerna var inte särskillt häftiga och det är inte ni heller. Sen måste man ju få ligga som man vill men det är en jävla skillnad med att tycka att det coolaste man gjort är att dra över 100 brudar för att man inte hittat något annat vettigt i ens patetiskt liv att brag about. (KI,intärn)
Tjejer som ligger runt är inte heller så stylish. Nej hujedamej.
(Ps. Med denna åsikt går även hästsvans på män in, sommaren okej. (Sist jag kollade va vi inte i LA)

Har ni något ni verkligen diggar eller något ni verkligen inte klarar av?
Alla åsikter är välkomna åsikter.

Åsikter om..
Postat av: Blondinen Sanna A

Gåsjackor är också ett big NONO!!!!!!!! Det är det värsta jag har sett.. Om man nu vill ha en varm jacka så finns ju faktiskt woolrich, som också är varma och ser inte ut som en "wanna be snobb jacka" ..



Där fick du min åsikt om jackorna iaf..

Kram

2008-09-19 @ 08:32:56 URL/Bloggadress: http://sannornas.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin