And here we go again.

I en blandning av alkohol, förvirring, hårfärgen, män, kvinnor och jobb har jag tagit avstånd från mycket av allt som har med social kompintens att göra. Faktiskt så skulle jag kunna säga att den enda del av det sociala som jag inte tagit avstånd från är den hemma med Melina, med min vänner som jag faktiskt umgås med (kan räkna dom på fingrarna) och de människor som jag träffar inne i dimman, fram och tillbaka mellan krogar och burger King.

Men nu känner jag att jag är on a rooooll och är tillbaka. Klockan är ju bara kvart i tre och jag sitter och väntar på Melina. Som för övrigt sover borta..Så varför inte sitta här och skriva av mig?
SO fuckers. Lets add something new.

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin