Its all a treat, isnt it?

Ojojoj. Jannie Elgqvist bör ta ett chillpill. 
Jag skulle ju våldgästa Orgia ikväll men känslorna styrde annat håll.
 Som en berg och dalbana i mitt hjärta och huvud så blev det världens mest trötta dag. 
Just nu sitter jag med blandade känslor, gråtfärdig, glad och utmattad.
 Efter att ha varit på Espresso House, träffat Melina och handlat en ascool ny dräkt så åkte jag hem och gjorde mig i ordning för jobbet. Vet inte om det är en blandning av vätskebrist och min konstanta hosta som fick mig att bryta men bröt gjorde jag. Allt gick lite halv åt helvete på jobbet, snubblade, hällde ut mjölk på mig och hade bara ingen motivation what so ever. Efter fem timmar såg min chef att det var dags att skicka hem mig. 
Illa.

Åkte till trollet med Kebab, cigg och snart väntar skräckfilm i sängen.

Försökte lägga upp bild på mina ascoola dräkt och dagsfikat men icke. Kameran/datorn vägrade.

Ni får se imorgon! :D

Over and out, good night. Imorgon är det valborg!

Vill ni lämna lite uppiggande kommentarer feel free 2..

Saknar mina prinsessor i stockholm, O & K my love.
Melina, tack för att du står ut med mig.

Åsikter om..
Postat av: Amanda

aw, hoppas på att idag blir en bättre dag :)

2009-04-30 @ 06:36:59 URL/Bloggadress: http://shititt.blogspot.com


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin