Härliga Fredag!

Ååh härliga fredag! Den börjar precis som den ska, huvudvärk och hungrig som en varg.
Det kan bara betyda en sak, torsdag på Peacock!
Nej just det.. jag är i stockholm.
Torsdagar på Solidaritet!! =)

Sjukt kul kväll förövrigt.
Jag är fööödd att stå i bar, jag blir som en annan cooool Jannie när jag får stå där med mina glas, champagne och min shaker.
I love it. Ett nr fick jag också smugglat. Hoho
En "hola". Exiting.

Ikväll är det dags igen, inte ragga alltså utan jobba. Same Same och jag är på topp!

Bar oufit:

Vitt linne, väst, svarta glansiga byxor och hängslen som hänger. Yeah





Ja. Jag vet att min röv ser extremt underlig ut. Den är stor. Men inte så stor. Haha


Hur var eran kväll?



Åsikter om..
Postat av: N*A*T*Z

checka in den outfiten du ser ju riktigt proffsig ut :D

2009-06-12 @ 16:19:34 URL/Bloggadress: http://frankenreiter.blogg.se/
Postat av: Nadja

ja exakt. det är så mysigt, speciellt när alla sjunger dom dära traditionella sommarlåtarna :) hehe

2009-06-12 @ 17:06:23 URL/Bloggadress: http://nadjagoesfanny.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin