I answer.





Hur gammal är du?
Jag är precis fyllda systembolaget.
Vart bor du?
För närvarande i Stockholm, försöker vara i Göteborg så mycket som möjligt.
Hur länge har du bloggat?
Oj. Ska kolla. Länge? Från och till men jag har bloggat sen sep 07 tror jag. Den här bloggen är dock från juli 08.
Har du några hurdjur?
Japp, Bim min älskade råtthamster. En riktig galning.
Vill du ha ett, eller fler?
Det räcker med Bim, men en iller skulle jag annars vilja ha.
Har du sommarlov?

Jag har alltid sommarlov =D

undrar: Matilda

Vad blir ditt nästa köp?
Röda hängslen tror jag, ska ha ett par på jobbet imorgon. Det är så jävla snyggt.
undrar : Melissa

Drömresemål?
Älskade Hawaii när jag var där, men vill inte vara där det är turistigt. Men annars skulle jag vill jag åka till Thailand. New York står högt på listan men dit åker jag i aug.
Drömyrke?
Artist tror jag. Eller jag har så många. Jag vill jobba med något kreativ, där jag får vara jag och träffa mycket människor.
Drömmer iof att öppna min egna restaurang/hotell.

undrar: Mysunshinestory

Varför började du blogga?
Jag hade tråkigt tror jag. Ville ha uppmärksamhet. Nu gör jag det för jag tycker det är sjukt kul och jag gillar att ha koll på vad jag gjort förrut.

undrar: Hannah

Vart kommer du ifrån?

Sverige.

undrar: Skvallerbloggen

Hur gammal är du ?
20 igen.
Vad har du för drömyrke?
Jobba med människor. Skulle vilja öppna min egna restaurang/hotell.
Vad gör du om 5 år ?
Bor utomlands och har en snuskrik pojkvän.

undrar: Sophie

Är du alkolist?
Nej. Än så länge har jag klarat mig, men jag har mycket nattverksamhet för mig.
Har lugnat ner mig nu när jag kom hem från göteborg dock.

undrar: Göteborg

Vad skrämmer dig?
Mycket.
Jag är livrädd för spöken och liknande som man inte vet om det existerar eller inte, magi, trolldommar dylikt.
Men annars så är jag livrädd för spindlar.
Sen är jag livrädd för att det ska hända min familj något, eller att jag ska vackna en dag och inse att ingen gillar mig.
Haha.

Undrar: Hila


Tack för era frågor, jag tar tacksamt emot nya!


Åsikter om..
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

Hejsan!

Nu var det ett tag sen jag satt vid datorn igen och jag har inte riktigt koll på vad jag skrev till dig senast :/

Men hur har livet vart dom senaste dagarna då? :)



Kram!

2009-06-11 @ 13:11:27 URL/Bloggadress: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Nina

tack sötnos :)



min storasyster menar du va? ;) hennes blogg är: legoliv.blogg.se



kramis!

2009-06-11 @ 13:27:27 URL/Bloggadress: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: LIENE

coolt om du nån gång öppnar egen restaurang:D

2009-06-11 @ 21:20:00 URL/Bloggadress: http://lienes.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin