Är det måndag?

Med en sprängande huvudvärk och efter typ 4 timmars sömn är det oklart om det är måndag.
Sitter hemma hos Moe och undrar vad som hände igår, försöker klura ut pusselbitarna i mitt huvud.
Har ett minne av att en spritfylld Jannie porrdansade som en galning mitt på spritlyckans välfyllda golv av 20% coolingar och 80% pizzabagare.

Var på förfest klockan åtta så man har en ganska bra tid på sig att dricka när man drar vid 12.. det fick Jessica också erfara mitt lilla groggluder =D

Träffade förövrigt CPt som bestämde sig för att vara mer bokstavsbarn än vanligt (trodde inte det var möjligt)
så efter en jävligt ovälkommen diskussion klockan fyra på morgonen drog jag på efterfest.




Åsikter om..
Postat av: ★ Sussi - en galen norrbottning ★

Jag har skaffat en ny blogg! Gå gärna in och kika och lägg till den på bloglovin eftersom jag inte kommer att använda Sofuckt.blogg.se nått mer!





Kram /SUSSI

2009-05-25 @ 19:25:24 URL/Bloggadress: http://sussisliv.blogg.se/
Postat av: sophie

jo det var mysigt, det kunde dock bara ha varit lite fler folk där :)

2009-05-25 @ 19:28:29 URL/Bloggadress: http://sophiesimonsson.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin