Det här är avenyns stördaste tjej.

O Herregud ibland så blir jag förvånad över mig själv och mina bravader, och det gottfolk är verkligen ett grej för att jag ska bli impad av mig själv.. ja då är det mycket som krävs!


Vaknade på kanske inte världens bästa humör i Torsdag.. En sån dag när man inte ens hinner ta ett andetag innan tårarna forsas, när du bara vill somna om. En sån dag. Men vinden vänder.
Insåg helt plötsligt att det är mitt liv, att jag gör vad jag vill med det och att jag ska vara TACKSAM över att problemen försvann av sig själv istället för att jag skulle behöva ta tag i det.

Åkte in till stan med
Pedram och handlade. Loss. Galet. Och nu har jag så mycket nya fina kläder. Wiie.
H & M är bästa reboundet ever har jag insett precis. Ska lägga upp alla bilder men de ligger på en annan dator. Ligger ju lite efter i uppdaterandet. Sitter hos älskade Emelie just nu, solen skiner i takvåningen och vi ska äta brunch med bacon och äggröra!

Men i Torsdags var vi på Lounge(s) och Peacock, fan man har jag alltid kul där. Men träffade på problemet och insåg att det skulle bort så i min fantastiska tillstånd ville jag ju absolut lösa allt! Typ fem på morgonen.. Bra DÄR!

Vaknade bredvid grov ångest, åkte hem till frihet, träffade Kristian, jobbade och styrde kosan mot Party!
Och Party blev det, kom hem på ett strålande humör och lördagsdate!

Träffade Jesper i dörren som fint slängde ur mig "det där är avenyns stördaste tjej"
Jag blev lite ställd av detta och började fundera. Hmm. Vad tycker dom andra då?
Jag och Jesper ses inte ofta så då vill jag inte ens veta hur jag uppfattas av de som ser mig dagligen. Ha


Ill update u later. Saknar er älsklingar!







Nu ska jag göra mig iordning för daten, Arrividerci!

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin