Grattis Jannie, tack tack, va snällt.

Det är Jannies Födelsedag idag. Det är Jag.
Jag har ordnat ALLT.
Först ska jag ha tårtkalas på viktoria med några söta. Problemet när man festar för mycket är att alla man känner jobbar restauran och då är dom aldrig lediga på kvällar. Men en söt liten skara är vi.
Sen bär det av till Peacock, ska försöka kidnappa Melina den fina och dra in en sväng på Lounge.
Det blir bra.

Sprang runt som en stan och letade outfit igår. Hade en sån bestämd bild om hur jag skulle se ut, får se om jag kom i närheten av det jag bestämde mig för..

* Knallblå outfit
* Rött hår
* Rött läppstift
* Guldiga skor
* Snygg.

Hell yeah.




Planerna

* Ta sig ur sängen
* Klä på sig
* Städa
* Diska
* Färga håret
* Party Outfit
* Viktoria
* Äta sig fet på tårta
* Lounge
* Bord på Peacock
* Wandas

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin