Jag vill ha en ny design.

Jag vill ha en ny design, lämna allt bakom mig.
Ta mina tankar och mina känslor, bara radera och börja om.
Gör om och gör rätt.
Jag vill ha ett änglahår som jag passar i eller svart svall och kisande ögon.
Jag vill vara brun som choklad, dansa på en strand med dig i min hand.

Jag ser min lyster sakta försvinna, du gör mig grå och glåmig.
Får mitt att bli osäker, att tappa suget på att vara jag.

Min vardag springer iväg och jag hinner inte med.
Du säger att du vill, men du vill inte.
Jag ser kämparglöden i ögonen, men du kämpar inte.

Så varför ska jag?

ag vandrar rakt ut i vattnet och bara vilar. Ligger och svävar.
Under ytan finns inga ljud eller problem.
Så jag sjunker lite längre ner, känner vattnet över ansiktet.
Det är här jag är kvar.


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin