Nykter dag 2

Det är roligt att man nästan har mer ont i huvudet och känner sig eländig än när man vaknar dagen efter, jag inte riktigt med på det här nya livet. Sa att jag skulle vara duktig och gå ut och jogga, haha trodde ni på det själva eller?
 Här joggas ingenting.

Borde joggas men svar nej.

Har försökt ringa runt, fixa och trixa inför Torsdag. (ma börthdej)
Melina försöker hålla saker hemliga men tårta, prinsesskrona och partyhattar har jag minsann lyckats snappa upp!
Tjoho!

Min kamera är fortfarande på vifft. Depp.
Därför blir det inga vackra bilder på mig, är inte ful idag faktiskt. Bruset har gjort sitt, så istället för en genomskinlig nyans är man ny lite orange. Klär mig så mycket bättre!

Fan va roligt jag ska ha det på Torsdag, men tills dess det är utgång så sitter jag och plågar mig själv lite.
Av någon anledning så mår jag bra av det.



Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin