Rise and shine.

Ooh lalal.
Klockan är kvart i tolv och jag vaknade för 45 minuter sen. Har sovit åtta heeela timmar vilket är wow!
 Det brukar va fem eller femton.
Jag bestämde mig för att jag ska vara pigg som en spigg idag, ska hjälpa Melina att städa och grunks i hennes lägenhet. Maah!

Min mage kurrar, den brukar göra det som ett teckan på att den vill ha mat. Men eftersom jag absolut ska ta en joggingrunda innan frukost så är kurret bad thing, very bad.
Melina sover bredvid.
Försökte få liv i varelsen, men hypokondriker som hon är så "var hon lite sjuk och ville sova vidare"
Hon är tröttare än Bim. (Min hamster) Som förövrigt kör sitt eget nu, a la solo.
Hon stack ur buren igår och lyser med sin frånvaro. Jag har iof inte letat, i raised her well. Hon klarar sig.
Hon är som Melina, kommer fram när hon är hungrig.

Hoho!

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin