Sweet Saturday.

Vänner, nära, kära!
Har haft en underbar dag.
Fotade med Antony idag för hans lilla hemliga projekt som jag berättade om.
Väldigt kul att få stå och posa på mitt i gatan utan att skämmas =D
Har en litet smygfoto men det andra får ni vänta på tills releasen!

Efter fotograferingen träffade jag och Melina upp Alma, promenerade och mös i solen. Som sken!
Satte oss på gräset vid paddan, käkade Thai och snackade en massa skit, det är ju alltid lika kul haha.
Piggelin lade vi till på menyn =D

Söta Sigrid och Gabriel kom och joina i klubben i solen.

Nu är det dags för en ny utgång fjärde dagen. Emelie flyttar hem till Uppsala över sommaren så vi ska ha lite avskeds thing going on..
Skrik och Panik kör på som vanligt, ska vara iväg om 20 minuter och är oduschad och naken. Haha

See ya!







Åsikter om..
Postat av: Najnaah

Hejsan svejsan, allt väl?

Vad ville du ha hjälp med nu igen, ändra färg på bloggen? :)

2009-05-24 @ 19:34:55 URL/Bloggadress: http://najnaah.com
Postat av: Julia

härliga bilder :D ser riktigt vårigt ut :D gillar den blå klänningen!

2009-05-24 @ 21:59:46 URL/Bloggadress: http://juliaalindblad.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin