They try to make me go to rehab..

And i said yes.

Sitter hemma i älskade sigtuna, med flickorna och har precis avnjutit en god risotto med svamp, oliver och kyckling.
Får sånt lugn så fort jag kommer hit, ingen hets, inge stress, inga funderinga.
Problemen är så långt borta.

Jobbade i Fredags, blev en kortis ut med Emsan men det är roligare att prata om Lördagen, det var självklart bus och vi var ute, kaoos. Anja fyllde år så vi firade henne. Mr X höll sig hemma så inge ångest där, det var bara att tuta och köra.
Vi är nu officiellt tjejerna som party without panties =D (Japp, troslöst blev det, jag har bildbevis!)
Förrutom jag då, jag är faktiskt pryd. Haha

Började på Diamond Dogs och järnade (ja, gärna!) sen bar det iväg till Devine en stund och sen Peacock!
Spårade som vanligt, dansade lite på baren, på sofforna och klockan 5 dansade alla som jobbar på baren också lite otippat.
Leo strippade iallafall inte idag, det var ju tråkigt men vafan. Va gör man inte för laget. Anja hade ju tagit av sig trosorna så det får väll räknas!







Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin