Times change, so did i.

Eftersom jag har verkligen nada to do så har jag haft mycket fritid idag.
Det har också gjort att jag haft tid att titta på alla bilder på mig som finns nätetrunt. Cirka 50 stycken.
Här tänkte jag tippa mina topp 6 outfits.



Skinnjacka Ichi
Hatt HM
Klänning med nitar Gina Tricot
Svarta ankelboots Top Shop



Hatt HM herravdelning
Svart Skinnjacka Ichi
Lila Tanktop HM
Jeansshorts HM
Svarta strumbyxor
Ankelboots Topshop
Väska LV



Svart Skinnjacka Läderlappen
Vit Spetstopp Vintage
Svart lackväska med bambu Marknad Italien
Svart Pennkjol Gina Tricot
Lackleggings Bling




Pälsjacka från HM
Svart Vringad topp från Okänt
Hemmagjort Nitskärp
Svart Pennkjol Gina Tricot
Svart Lackväska från Gucci



Svart plastjacka från HM
Svart Tubtopp/spetsklänning från HM
Trasiga strumpbyxor
Vit kofta från Sand
Pannband hemmagjort
Ankelboots från EuroSkor



Guldigt hårband HM
Svart Plastjacka HM
Marockoinspirerade örhängen HM
Vit Tanktopp från Filippa K


Vilken är din favorit?


Åsikter om..
Postat av: Bea

Bra blogg du har

Hoppas att allt är bra med dig:)

2009-05-20 @ 00:05:52 URL/Bloggadress: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Maasi

1:a var bäst

2009-05-20 @ 04:40:16 URL/Bloggadress: http://masi.blogg.se/
Postat av: anonym

6;an är absoulut bäst, 4an överlägsen 2;a

2009-05-26 @ 09:23:37


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin