Welcome back crazy world!

Klockan kvart i sju var det bara rise and shine för små tomtar som Melina och Jannie. Göteborg ropade på oss.
Det fantastiska färdmedel som kallas x2000 tog oss över ängar och dalar fram till denna vackra kuststad.
Så här såg det ut när vi åkte.
Så jävla gött att komma hem, sitter i soffan hemma hos Melina och har hjälpt henne att städa, överväger om man ska ut eller begrava sig i sitt snor. Gaah
Jävla trött. Efter tåget sprang jag för övrigt runt i nordstan och letade efter nya skor.
Topshop har en del riktigt fina men en tusen lapp gick det på och fanns dessutom inte i min storlek.
Tröståt lite kinamat och nice. Grr
Nu ska jag och Mel kolla på topchef.





Grr. Nu blev jag fan hungrig igen..

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin