Confused.

Sjukt bra kväll igår, toppade fyllan från fredags med att vara mer full.

Det är ju ganska konstigt med tanke på att jag för 38 timmar sen bestämde mig för att sluta dricka.

Saknar Anja redan, nu har hon styrt sin kosa til gbg.

Christoffer ska firas idag så hela släkten är påväg hit. Väldigt härligt tycker jag med tanke på att jag lovat att laga maten och jag knappt kommer ihåg vad jag heter i nuläget.

Hände lite drama igår förövrigt. Män alltså.

Ju mer jag tänker på det desstu konstigare blir det i mitt huvud. jag har konstaterat att män har tre lägen:

* Idiotläget - allt dom gör är bara idiotisk och man undrar hur dom tänker.

* Kärleksläget - då är dom bara supergulliga och det slutar med att jag undrar vad idioten tänker

* Wtfläget - de dom gör lämnar bara ett stort frågetecken, man förbannar dom i huvudet och undrar varför de inte bara kan bestämma sig för idiotläget eller kärleksläget.

Nu ska jag gå tillbaka med att vara bitterfitta.
jag gör de så bra.


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin