Sorrybabes.

Förlåt att jag har varit så frånvarande den här veckan, det har hänt så mycket hela tiden!
Har saknat er ska ni veta och alltid lika kul att se vad ni skriver.
Sitter just nu och lyssnar på The Fray - how to save a life.

Har sovit så dåligt de senaste dagarna, har varit och busat ;)

Borde verkligen inte varit på vift med tanke på min sarshosta men .. man lever bara en gång.

Ååh det finns så mycket jag vill berätta för dig/för er kära dagbok. Det går ju alltid lättast när man skriver för sig själv. Att man skriver som man är ensam i världen, men det är ju svårt när man är så offentlig.

Försöker uppdatera i punkt form

* Jannies hjärta slår

* Anja från Göteborg är här och hälsar på.

* Har jobbat/sjungit på begravning i helgen

* Har varit på en underbar middag Café Beirut, så ball restaurang. Rekommenderar starkt.
En massa smårätter och en Massa Champagne. Slutade på Café Opera i rent badande.

* Ska kanske styla en photoshoot på lördag. Ska ringa imorgon och sen åka till Filippa K och plocka på mig kläder :D

* Jag har syndat igen (shoppat)

* Min mormor har fyllt 80 och haft kalas. (har du blivit sån här punkare igen va det första man fick höra när man kom in genom dörren)

* Christoffer har fyllt 22år.

Nu förstår ni varför jag är så busy. Rena Rama Elin Kling om jag får säga det själv.


Här kommer lite bilder från Helgen



Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin