Alkohol.

Usch. Jag sitter i min säng. Jag mår inte helt hundra idag alltså.
Jag har så ont i huvudet men vi har ingen treo. Jag tänkte att det då vore en bra idé att dricka lite kaffe.
Men då pajade magen istället. Så nu är både huvudet och magen paj. Nice.

Har inte rört mig ur sängen sen jag vaknade för 8 timmar sen. Nice.

Fler tecken på att man ska sluta dricka

* Jag gjorde köttfärsås till middag, glömde att ta bort skalet på löken. Gott med skal. Mm.

* Jag rörde om mitt kaffe med en tesked. Sen la jag teskeden på min nyskurade köksbänk. Sen ville jag använda teskeden igen. Men eftersom bänken var nyskurad så blev jag rädd att jag skulle få skurmedel i mitt kaffe om jag rörde om igen med samma sked. Så jag stoppade den i munnen istället för att slicka av den.

Nice.

Jag har ny design ser ni det? Eller ny färg.

Designen är gjord av

najnaah.blogg.se

U like?

Jag vill shoppa bort mina synder.


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin