Kat & Jane in da house. Feat Liz @ Solidaritet.

Hello fuckers. Idag är det en bra dag. Jag är på sjuukt bra humör, sitter i min säng under täcket och myser. Det är ju planerat att jag ska till Soooolidaritet ikväll men det är så kallt ute att jag funderar på att banga.
MEn då blir Liz och Kat mad mad mad så nicht.

Utgång!

Det blir nog den lilla svarta, high heeeeells, skinnjacka och het jag vet look bara.
Ska ha mina nya örhängen också :)



Åsikter om..
Postat av: Felicia

sv: i helgen ska jag sova hos en vän och match sj? :D

2009-10-01 @ 21:25:28 URL/Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: nicole

Hejsan:)

allt bra med dig idag?

Du har väl inte missat min tävling om ett babyrosa nagelack från O.P.I ?



love/Nicole

2009-10-01 @ 22:34:44 URL/Bloggadress: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: S



Mycket bra blogg!!

Vart kommer de fina påfågelörhängena ifrån? Älskar dem!



S

2009-10-12 @ 01:02:41


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin