Svaren.

Favoritsexställning?

Haha. Tråkigt nog Missionären, fast en rolig en. ;)
Gillar att bli tittad i ögonen.

Hur många har du legat med?
Ja du, inte tillräckligt många för att hungern ska vara stillad.

Om du skulle ha trekant vilka 2 kön skulle du vilja ha med?
Två killar.Lätt. Dubbelt med uppmärksamhet??

Favorit årstid?
Höst/Vår. Årstider man får ha skinnjacka och stövlar.

Favoritfärg?
Svart. Lätt

Tre favoritbloggar och varför?
Elin Kling, hon bara är.

Amanda Berg./rebeccaochfiona. - dom är jävligt balla unika tjejer.

Kissie underligt nog, inte som inspirationskälla
men hon slutar aldrig att förvåna mig.

Vilken färg har du i håret?
Wella colour mousse den knallröda och garnie 645 tror jag?
Den heter kastanj iallafall.

Hur snygg anser du att du är på en skala från 1-10?
Måste nog säga att när jag är på topp är jag en 8:a.
Aldrig under fem. Hahaha

Hur många besökare har du på din blogg?
Cirkar 200 hundra om dagen. Har gått ner sig tyvärr.

Har du någon hemlig dröm?
Att bli stylist eller vara nya britney. :D

Om du fick välja att vara en annan person för en dag, vem skulle det vara?
Oj.. tufft. Barack Obama?

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Betala alla mina skulder, shoppa som en dåre, åka på semester och starta ett företag.

Hur mycket tid lägger du på bloggen varje dag?
Väldigt VÄldigt olika. Allt från 1-5 timmar.

Bästa affär?
Måste säga HM, dom har ALLT. Typ.

Vad är ditt mål i livet?
Att kunna stå för allt jag gör och lyckas med det jag vill.

Vem skulle du vara tillsammans med om du fick välja vem som helst i hela världen?
Ooh klyschigt men det blir nog karaktärer.
Johnny Depp i Chocolate
Robert Pattisson i Twilight
Zack Efron i High School Musical.
(patetiskt i know)

Vad är det bästa du vet?
Glass

Vad tycker du om plastikoperationer?
Jag anser att om man djupt i hjärtat kan få en person att må psykiskt bättre så
ska man inte tveka. Men plastikoperationer för att det "är najs". Nej. Starkt emot.
Men man vet nog hur det är att verkligen vantrivas med något hos sig själv, man ska inte kasta sten i glashus.

När började du blogga?
2006

Varför?
Verkade som en kul grej. Var uppe i 2300 läsare innan jag la ner första året. Känn på den!

Vilka bloggar följer du?
Följer och följer.. men jag drar ofta igenom de flesta "toppliste bloggarna"

Din favoritresa?
När jag var på Cypern med morfar. Lätt. Underbar semester.

Om du bara fick läsa en blogg, vilken skulle det vara och varför?
Min egen? :D

Favorit godis?

Choklad slår allt. Lakrits stark andra plats.

Vad tycker du om min blogg? (fridasjoblom.blogg.se)
Jättesöt och underbar för de som har den stilen om man inte missförstår?
Gillar bloggar med lite edge i, lite kaxiga bloggar.
(inte kissie kaxiga, typ amanda berg // rebeccafiona

Har du tagit studenten? Vad gör du nu?
Ja. Några år sen :D Jobbar just nu på restaurang på dagarna och glider mest annars.
Söker jobb som praktikant hos personalshoppers/stylister.


 


Åsikter om..
Postat av: Emmelist

haha grymt att mina BÄSTA frågor var överst. bara jag som vågade släppa lös. mohahah

2009-10-23 @ 01:41:00 URL/Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: LIENE

kul att läsa:)

2009-10-23 @ 06:50:33 URL/Bloggadress: http://lienes.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Roliga frågor och bra svar :D

2009-10-23 @ 14:30:08 URL/Bloggadress: http://fridasjoblom.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin