In the City - Monki

Hello söta!

Har precis avnjutit en sushimiddag och har kollat på Idol. Fan va ball.
Måste bara säga att jag älskar Claras utseende. (hon måste bara skaffa lite attityd)

Nu sitter jag i sängen med laptopen i knät och myser i sängen. Har varit på stan idag med Lisa och Katarina, vi har sprungit runt och myst, fikat och snackat en jävla massa skit.
Gött!


Btw. Hittade fett heta grejer på monki.

Är det någon som tänkt på att monki vid sergelgatan ser ut och låter som lustiga huset på gröna lund?




Ni gillar?


Åsikter om..
Postat av: Matilda

Nej verkligen inte min heller.

Jag har praktik hos min moster nu så det är där jag är. Sen blir det även kalas och så ska jag vara barnvakt :) Själv då?

2009-09-30 @ 19:28:35 URL/Bloggadress: http://tillay.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin