Crazy.

20:34 Charlotte
du förresten.. ska hem till den gamla hederliga hingsten o laga middag imorgon, nått bra tips på något mål? idag är du min tips-mama
20:34Jannie
oooh sugamamatipsmama
är du duktig?
avancerat eller soft
långt tid kort tid? dyrt billigt?
20:48Jannie
haaaalllåååå
20:53Charlotte
jag är ingen receptnisse om man säger så,, men jag har grymt bra känslaa
20:53Jannie
hahahaha
så jävla skön
20:54Charlotte
hahaa
20:54Jannie
skit i middagen ligg naken på bordet med en cheeseburgare på muttis och två på tuttarna
20:54Charlotte
hahaha fyfan.. burgar från bk, max eller donken?
20:54Jannie
sen kan du pingpong skjuta nuggets på honom
20:54Charlotte
HAHAH
20:55Jannie
tror donken ger mest glid
mest fett
20:55Charlotte
behövs liksom ingen dip heller
mmm, nuggetsen blir nog goda
20:57Charlotte
nej men inte asdyrt, något ganska lätt, snabbt o gott
fast inte så snabbt som donken
21:04Jannie
haha gotti sötnos
Jag har aldrig sagt att jag har normala vänner.
Sen fortsätter det i en smskonversation
Charlotte:
Tror Mcfeast blir bäst, bäst så
Jannie:
MM blanda inte ihop dom!Men blanda med Mcflurry!
Charlotte:
Ja det bästa vore nog att mixa ihop allt, från burgare till glass och bara kleta in sig
Jannie:
Geggamojaporr
Charlotte:
HAHHAAH "Geggamojaporr - vidrigt men ändå grymt, tar dig till nya höjder"
ELLER!
"Slemmigt men ändå mättande" barapapapa im lovin (with) it!
Jannie:
Hahah Tiotusenmetersklubben släng er i väggen!
Matsexklubben är här!
Charlotte:
Yeah Hoffmeastro!
Jannie:
Haaha 27! Längtar efter dig mitt matsexsmiffo

Åsikter om..
Postat av: Challe

Haha I löööv it! Gjorde min dag!

2010-02-17 @ 00:26:14


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin