Korsettens fantastiska möjligheter.

Fick lite frågor om min "pälsväst" och jag tänkte nu avslöja knepet.
det är en helt vanligt stickad väst från H&M, sen en pälskrage som är fastnitade. Ett annat grymt tips med en pälskrage är att det i princip kan användas över vad som helst, skinnjackan, tröjan, västen som sagt, jeansjacka. Ja använd fantasin.

En annan ny älskling i familjen förrutom pälsvästen är korsetten.
man KAN TRO att den inte kan användas som basplagg men jag har precis kommit fram till att den är grym.
Funkar sjukt bra och snyggt under lite transparant plagg när du behöver lite "balkonett".
Jag inhandlade en från lindex.



Andra kombinationer:

Liknande jag hade idag


Vardags

 




 Utgången




Sommardagen




Middagen


Like.


Åsikter om..
Postat av: jOSSA

Det var allt många snygga kläder! :D

2010-02-11 @ 21:18:29 URL/Bloggadress: http://josya.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin