Im no slut!

Godmorgon Världen! vilken underbar dag, står på jobbet och sliter. (nja inte så mycket)
Blev väckt av Kalle imorse som var påväg hem från jobbet, härligt med morgonmöte :)
Hmm. Vaknade till 8 missade samtal, så lätt kommer jag upp på morgonen´.

Kan iof bero på Fyllesamtalet jag fick mitt i natten som störde min rytm.

8 Missade samtal, jag behöver Afghanistan för att vakna på morgonen.

Förövrigt så möttes jag av slampblickar imorse
" Duuuu är en slampa"

Min chef tror att jag är en slampa, min mamma tror att jag är en slampa, min pappa, mina vänner och min syster tror att jag är en slampa.
Och framförallt min chef.

Alltså missförstå mig, jag har mycket som händer, mycket killkompisar och är dessutom ganska gästvänlig. Därmed slampfaktorn, kvinnor är komplicerade.

De ENDA som inte tror att jag är en slampa de är de stackars karlar som hoppas på det, det som får stå ut med min fantastiska charm och gästvänlighet.

De hoppas att de ska få komma till när jag ber om sovsällskap eller bara hänger för att jag gillar att hänga.

Trist för er.

Sorry men Holy Nun women stannar i sitt kloster a little while more.


Åsikter om..
Postat av: emma

Sovsällskap är ALLTID välkommet. Dock är ju mitt sovsällskap min slampa så .. ;)

2010-02-05 @ 12:25:02 URL/Bloggadress: http://litenemma.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin