Kattifnatt.

Jag sitter hemma hos min man Kalle just nu och trackar honom med min kärlek och omtanke.

Jag fyller hans tomma liv med allt som en underbar flickvän gör. Jag stökar ner, slänger mina kläder överallt, tjatar om hans vikt och vanor och låter honom massera mig och även klia mig på ryggen när jag är generös.

Nu har jag även inspirerat min make med mina fantastiska visdomsord

- mjau.

Mjauet går ut på att gnälla, mjaua, purra, kurra, smeka sig och vara så kattig som möjligt.

Anledning?

Jag tycker att Kalle ska skaffa katt.

Det tycker inte Kalle.

The war continues.


Åsikter om..
Postat av: Frida = Kallestjärts (förhoppningsvis) helsyster

HAHAHA!! Fortsätt så..

2010-02-04 @ 23:43:30 URL/Bloggadress: http://scheven.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin